برگزاری جشن تکلیف «دختران ماه» در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس 

به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) با حضور کاروان خدام رضوی، جشن تکلیف «دختران ماه» در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 10May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، از آنجایی که دهه کرامت با نام حضرت معصومه(سلام الله علیها) و امام رضا(علیه السلام) مزین شده است، جشن تکلیف دختران ماه با اجرای بسیار زیبا و شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

جشن تکلیف دختران هرمزگانی با ولادت بانوی کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) پیوند خورده است و این مسئله برای هرمزگانی ها مایه مباهات است و دختران خونگرم دیار خلیج فارس، زیر سایه پرچم رضوی، ماموریت دارند تا مطابق با قوانین الهی رفتار کرده و از حیا و عفت شان مراقبت کنند.

حجت السلام هادی نورانی مبلغ آستان قدس رضوی که به همراه کاروان خدام وارد هرمزگان شده است، در این مراسم‌ بیان داشت: شیطان ماموریت دارد تا انسان را از حیا، عفت و خواندن نماز به موقع دور کند.

حجت الاسلام نورانی افزود: بعضی از مواقع پیش آمده که انسان ها نماز قضا می خوانند و باید بدانند که دست شیطان در این امر دخیل بوده است.

وی ابراز کرد: بنا به فرموده امام جعفر صادق (ع)؛ اگر کل عالم را در یک طرف ترازو بگذارید، نماز در پشت سر یک عالم برابر هزار رکعت است.  

هفدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با حضور مبلغین و خادمان رضوی از ۲۰ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه امسال، با ویژه برنامه های مختلف دینی، شادی و مذهبی در بندرعباس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار